W rozwinięciu kolejna rozpiska ćwiczeń dla grupy Piratów. Zapraszamy i zachęcamy do działań a efekty napewno przyjdą.

ROZGRZEWKA:
1. Trucht w miejscu – 2 minuty
2. Skip A – tylko prawa noga 30 sekund, skip A tylko lewa noga 30 sekund – pamietamy o pracy rąk!
3. Skip C – tylko prawa noga 30 sekund, skip C tylko lewa noga 30 sekund – pamiętamy o pracy rąk!
4. Stanie na prawej nodze 30 sekund, druga noga na wysokości bioder i stanie na lewj nodze 30 sekund, druga noga na wysokości bioder
5. Podpór tyłem – unoszenie wyprostowanej w stawie kolanowym nogi (na zmianę prawa – lewa noga) w górę – 10 razy
6. https://www.youtube.com/watch?v=IeMYh7roBjk ćw nr 26 – 1 minuta (prawa noga) ćw nr 26 -1 minuta (lewa noga) – żonglerka
7. Podpór przodem – dotykamy kolanem łokcia – 10 razy na zmianę prawa-lewa noga
8. Obszerne krążenia tułowia z piłką 5 w prawo, 5 w lewo
9. Przenoszenie ciężaru ciała 6 razy na jedną nogę, 6 razy na prawą

I część: 3 SERIE przerwy 20 sekund między ćwiczeniami
1. Stolik – 12 razy
2. Wybrany Ballmaster – 45 sekund
3. Dżdżownica z pompką – 7 razy
4. Wybrany Ballmaster – 45 sekund

II część: 3 SERIE przerwy 20 sekund między ćwiczeniami
1. Podpór przodem – toczenia piłki z prawej do lewej ręki 40 razy
2. Wybrany Ball master – 45 sekund
3. Wejścia na krzesło – prawa noga 8 razy, lewa noga 8 razy
4. Wybrany Ballmaster

Rozciąganie we własnym zakresie – BARDZO WAŻNE!!!

Gdybyście mieli jakieś pytania to proszę dzwońcie do trenera Bartka. Chetnie doradzi, odpowie.

Ćwiczymy codziennie. Ćwiczymy dokładnie, lepiej krócej i wolniej, a dokładnie.

KLIKNIJ I ZOBACZ NASZE FILMY!